Педагогічна рада

 

    Традиційною колективною формою методичної роботи в освітньому закладі вважається педагогічна рада. Та щоб  засідання педагогічної ради  справді стали  центром  творчого пошуку педагогів, колектив гімназії   шукає  нові  підходи у  методичній  роботі. Нам вдається успішно включати елементи інтерактивних технологій при проведенні педагогічних рад. Цікавими новинками у цьому плані стали використання рольових ігор, круглих столів, тренінгів на засіданнях педрад. Автором методичних новинок в роботі колегіального органу є заступник директора школи з навчально-виховної роботи Борисенко М.Ф. З її ініціативи в практику роботи колективу введені такі нетрадиційні форми педрад як  педрада-презентація та  педрада-творчий звіт.

Робота колективу над науково-методичною проблемою

  

Навчально-методична проблема, над якою працює колектив гімназії: 

"ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ТА ВИХОВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ЧЕРЕЗ СТВОРЕННЯ ЄДИНОГО ІНФОРМАЦІЙНО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ШКОЛИ"

 

     ІНДИВІДУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ, 

НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ    ВЧИТЕЛІ СІЛЬЦІВСЬКОЇ  ГІМНАЗІЇ

 

 Прізвище, ініціали вчителя

Проблема, над якою працює

 

Шадловська А. В.

Розвиток творчих здібностей та самореалізація особистості на уроках світової літератури і в позаурочній роботі

Борисенко М.Ф.

Використання інтерактивних технологій як ефективний шлях виявлення та розвитку творчих здібностей учнів

 

 

Джула Л.С.

Нестандартні уроки математики , особливості їх організації та проведення

Марфіян Л.Я.

Нетрадиційні та інноваційні форми навчання  на уроках географії

Бусько А.Д.

Впровадження комунікативного методу навчання англійській мові

Береженко С.В.

Створення умов для розвитку і розкриття потенційних талантів кожного учня.

Ригайло С.В.

Використання прийомів інтерактивного навчання на уроках німецької мови

Хмурич О.В.

Розвиток творчих здібностей на уроках української мови і літератури.

 

 

Кошитар М.М.

Активізація пізнавальної діяльності на уроках  хімії та біології.

Тесляк О.Г.

Розвиток творчих нахилів і здібностей учнів на уроках і в позакласній роботі

Товпаш Г.Р.

Використання інтерактивних технологій як ефективний шлях виявлення та розвитку творчих здібностей учнів

 

 

Фурда  Т.В.

Використання музичного мистецтва для формування і розвитку в учнів естетичних смаків , творчих здібностей

Товпаш Т.Г.

Навчальна гра як засіб навчання іноземній мові.

 

 

 

Вивчення передового педагогічного досвіду 

 

    Вчителі гімназії постійно працюють над професійним самовдосконаленням, вивчаючи передовий педагогічний досвід через різноманітні форми роботи: курсову перепідготовку, самоосвітні проекти, участь у семінарах-практикумах та теоретичних семінарах. У районну картотеку перспективного педагогічного досвіду занесений досвід учителя української мови і літератури, учителя-методиста Хмурич О.В.,  директора школи, вчителя зарубіжної літератури  Шадловської А.В., вчителя історії, учителя-методиста  Борисенко М.Ф.,  вчителя математики Джули Л.С.