Педагогічна рада

 

    Традиційною колективною формою методичної роботи в школі вважається педагогічна рада. Та щоб  засідання педагогічної ради  справді стали  центром  творчого пошуку педагогів, колектив нашої школи   шукає  нові  підходи у  методичній  роботі. Нам вдається успішно включати елементи інтерактивних технологій при проведенні педагогічних рад. Цікавими новинками у цьому плані стали використання рольових ігор, круглих столів, тренінгів на засіданнях педрад. Автором методичних новинок в роботі колегіального органу є заступник директора школи з навчально-виховної роботи Борисенко М.Ф. З її ініціативи в практику роботи колективу введені такі нетрадиційні форми педрад як  педрада-презентація та  педрада-творчий звіт.

Робота колективу над науково-методичною проблемою

  

Навчально-методична проблема, над якою працює колектив школи: 

"ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ТА ВИХОВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ЧЕРЕЗ СТВОРЕННЯ ЄДИНОГО ІНФОРМАЦІЙНО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ШКОЛИ"

 

     ІНДИВІДУАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ    ВЧИТЕЛІ СІЛЬЦІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ

 

 Прізвище, ініціали вчителя

Проблема, над якою працює

 

Шадловська А. В.

Розвиток творчих здібностей та самореалізація особистості на уроках світової літератури і в позаурочній роботі

Борисенко М.Ф.

Використання інтерактивних технологій як ефективний шлях виявлення та розвитку творчих здібностей учнів

Твардовський О.М.

Проблемне навчання на уроках фізики і математики

Джула Л.С.

Нестандартні уроки математики , особливості їх організації та проведення

Марфіян Л.Я.

Нетрадиційні та інноваційні форми навчання  на уроках географії

Бусько А.Д.

Впровадження комунікативного методу навчання англійській мові

Береженко С.В.

Створення умов для розвитку і розкриття потенційних талантів кожного учня.

Ригайло С.В.

Використання прийомів інтерактивного навчання на уроках німецької мови

Хмурич О.В.

Розвиток творчих здібностей на уроках української мови і літератури.

 

 

Кошитар М.М.

Активізація пізнавальної діяльності на уроках  хімії та біології.

Тесляк О.Г.

Розвиток творчих нахилів і здібностей учнів на уроках і в позакласній роботі

Товпаш Г.Р.

Використання інтерактивних технологій як ефективний шлях виявлення та розвитку творчих здібностей учнів

 

 

Фурда  Т.В.

Використання музичного мистецтва для формування і розвитку в учнів естетичних смаків , творчих здібностей

Товпаш Т.Г.

Навчальна гра як засіб навчання іноземній мові.

 

 

 

Вивчення передового педагогічного досвіду 

 

    Вчителі школи постійно працюють над професійним самовдосконаленням, вивчаючи передовий педагогічний досвід через різноманітні форми роботи: курсову перепідготовку, самоосвітні проекти, участь у семінарах-практикумах та теоретичних семінарах. У районну картотеку перспективного педагогічного досвіду занесений досвід учителя української мови і літератури, учителя-методиста Хмурич О.В.,  директора школи, вчителя зарубіжної літератури  Шадловської А.В., вчителя історії, учителя-методиста  Борисенко М.Ф.,  вчителя математики Джули Л.С.